МЕСАТА НА ХАОСА
Този ритуал може да се изпълнява като инвокация с причастие, за да предизвика едно специфично проявление на енергия за вдъхновение, гадаене или връзка със специфични области на съзнанието. Може да се изпълнява като акт на чародейство, в който се правят заклинания, за да видоизменят физическата реалност. Може също да се използва за освещаване на магически инструменти или да се евокират същества за по-късна употреба.
Ритуалът се състои от минимум шест части: Подготовка, Изявление на Намерението, Инвокация на Хаоса, Инвокация на Бафомет, Клетва и Закриване.
Подготовката включва приготвянето на мястото, построяването на кръгове и триъгълници, поставянето на инструменти и оръжия и взимането на всякакви химически или растителни еликсири, които може да се използват, за да засилят гнозиса. Могат да се използват прогонващи ритуали, медитация, танци в кръга и други форми на подготвителен гнозис, които да подготвят участниците.
Изявлението на намерението трябва да бъде формулирано колкото е възможно по-просто, убедително и точно. Държейки високо всяка материална база, която ще се използва в ритуала, изпълняващият службата на жрец произнася думите:
"Наша воля е ...", добавяйки каквато ще бъде целта на ритуала. Материалната база може да бъде някакъв хранителен продукт за по-късно освещаване и консумиране. Може да бъде сигил, с който да се извърши омагьосване, или талисман, амулет или фетиш за освещаване. В случай, че базата ще е сексуален еликсир, тогава жрецът или жрицата стоят с празни ръце, защото жертвоприношението ще е от собствените им тела.
Инвокацията на Хаоса се извършва чрез една варварска инкантация, произнесена съгласно гностичните методи по избор на оператора. Върховният призив към Хаоса е даден по-долу заедно с превода, който е възможно най-точен, доколкото позволява примитивната логическа структура на нашия език. Начертавайки сигила на Хаоса във въздуха над кръга и подпомаган с визуализирането му от своите асистенти, жрецът започва:
OL SONUF VAROSAGAI GOHU
Аз Царувам Над Вас Казва
VOUINA VABZIR DE TEHOM QUADMONAH
Драконът Орел на Пъвичния Хаос
ZIR ILE IAIDA DAYES PRAF ELILA
Аз Съм Първият Най-Висшия Който Живее В Първия Ефир
ZIRDO KIAFI CAOSAGO MOSPELEH TELOCH
Аз Съм Ужасът на Земята Рогата на Смъртта
PANPIRA MALPIRGAY CAOSAGI
Изливащ Огньовете на Живота Върху Земята
ZAZAS ZAZAS NASATANADA ZAZAS
(Този последен ред не може да бъде преведен.)
Осмолъчната звезда на Хаоса се визуализира, сияеща над целия кръг, и може да се направят жертвоприношения с тамян, кръв или сексуални еликсири.
Инвокацията на Бафомет
Жрицата или жрецът, който ще приеме проявлението на Бафомет, заема и визуализира себе си в традиционната божествена форма на този източник на сила. Бафомет, като олицетворение на земния жизнен потоЯ се явява като рогато териоморфно божество с аспекти на хермафродит, птица, влечуго, бозайник и човек. Жрецът предизвиква в себе си едно активизиране на Ци, или Кундалини, или Свещения Змийски Огън, както по различни начини е известна. Другите участници могат да действат чрез произнасяне на такива инкантации като несравнимия "Химн към Пан", чрез проектирана върху жреца визуализация на обърната пентаграма и, ако е необходимо, чрез osculum infame. (Тази така наречена скверна целувка по задните части на дявола е била много погрешно разбирана. Всичко, което се изисква, е да се духне в перитонеума - пространството между гениталиите и ануса, където отвътре Кундалини очаква да бъде пробудена.) Жрецът тогава завършва инвокацията с литанията на еоните:
През първия еон, аз бях Великият Дух
През втория еон, Хората ме знаеха като
Рогатия Бог,
Пангенитор Панфаге
През третия еон аз Повелителят на Мрака бях,
Дявол-Сатана.
През четвъртия еон, Хората не ме познават, защото Скритият
съм Аз.
През този нов еон като Бафомет ви се явявам.
Богът преди всички богове и до края на Земята
аз ще издържа.
Като Бафомет жрецът сега взима всяка материална база, която е била използвана като фокус за ритуала, и я освещава за целта на ритуала чрез каквито средства бога в него пожелае, може би чрез говор, чрез жест или чрез някакви ненадейни средства. Клетвата маркира кулминацията на ритуала. Държейки високо материалната база, жрецът и всички участници потвърждават:
"Това Е Моята Воля"
Ако базата е причастие, тогава то се консумира. Ако е сигил, се унищожава или скрива, докато един осветен обект, се покрива и скрива за по-късна употреба.
Закриването може да изисква екзорсизъм на жреца, ако трансът или обсебването бъдат дълбоки. Всякакви символи и атрибути на Бафомет се отстраняват и се начертава една изправена пентаграма върху жреца. Прави се едно обилно измиване на лицето му със студена вода и се зове с обикновеното му име, докато отговори. Един финален прогонващ ритуал закрива ритуала.
by Peter Carroll