РИТУАЛИТЕ НА ХАОСА

Хаос манияците имат достатъчно място тук да си формират спокойно сферите на Хаоса, както намерят за добре...

Модератор: Nemezius

Назад към Хаос магия

Мнениеот Wizard » 16 Фев 2005, 21:45

МЕСАТА НА ХАОСА

Този ритуал може да се изпълнява като инвокация с причастие, за да предизвика едно специфично проявление на енергия за вдъхновение, гадаене или връзка със специфични области на съзнанието. Може да се изпълнява като акт на чародейство, в който се правят заклинания, за да видоизменят физическата реалност. Може също да се използва за освещаване на магически инструменти или да се евокират същества за по-късна употреба.

Ритуалът се състои от минимум шест части: Подготовка, Изявление на Намерението, Инвокация на Хаоса, Инвокация на Бафомет, Клетва и Закриване.
Подготовката включва приготвянето на мястото, построяването на кръгове и триъгълници, поставянето на инструменти и оръжия и взимането на всякакви химически или растителни еликсири, които може да се използват, за да засилят гнозиса. Могат да се използват прогонващи ритуали, медитация, танци в кръга и други форми на подготвителен гнозис, които да подготвят участниците.
Изявлението на намерението трябва да бъде формулирано колкото е възможно по-просто, убедително и точно. Държейки високо всяка материална база, която ще се използва в ритуала, изпълняващият службата на жрец произнася думите:
"Наша воля е ...", добавяйки каквато ще бъде целта на ритуала. Материалната база може да бъде някакъв хранителен продукт за по-късно освещаване и консумиране. Може да бъде сигил, с който да се извърши омагьосване, или талисман, амулет или фетиш за освещаване. В случай, че базата ще е сексуален еликсир, тогава жрецът или жрицата стоят с празни ръце, защото жертвоприношението ще е от собствените им тела.
Инвокацията на Хаоса се извършва чрез една варварска инкантация, произнесена съгласно гностичните методи по избор на оператора. Върховният призив към Хаоса е даден по-долу заедно с превода, който е възможно най-точен, доколкото позволява примитивната логическа структура на нашия език. Начертавайки сигила на Хаоса във въздуха над кръга и подпомаган с визуализирането му от своите асистенти, жрецът започва:

OL SONUF VAROSAGAI GOHU
Аз Царувам Над Вас Казва
VOUINA VABZIR DE TEHOM QUADMONAH
Драконът Орел на Пъвичния Хаос
ZIR ILE IAIDA DAYES PRAF ELILA
Аз Съм Първият Най-Висшия Който Живее В Първия Ефир
ZIRDO KIAFI CAOSAGO MOSPELEH TELOCH
Аз Съм Ужасът на Земята Рогата на Смъртта
PANPIRA MALPIRGAY CAOSAGI

Изливащ Огньовете на Живота Върху Земята
ZAZAS ZAZAS NASATANADA ZAZAS
(Този последен ред не може да бъде преведен.)
Осмолъчната звезда на Хаоса се визуализира, сияеща над целия кръг, и може да се направят жертвоприношения с тамян, кръв или сексуални еликсири.

Инвокацията на Бафомет

Жрицата или жрецът, който ще приеме проявлението на Бафомет, заема и визуализира себе си в традиционната божествена форма на този източник на сила. Бафомет, като олицетворение на земния жизнен потоЯ се явява като рогато териоморфно божество с аспекти на хермафродит, птица, влечуго, бозайник и човек. Жрецът предизвиква в себе си едно активизиране на Ци, или Кундалини, или Свещения Змийски Огън, както по различни начини е известна. Другите участници могат да действат чрез произнасяне на такива инкантации като несравнимия "Химн към Пан", чрез проектирана върху жреца визуализация на обърната пентаграма и, ако е необходимо, чрез osculum infame. (Тази така наречена скверна целувка по задните части на дявола е била много погрешно разбирана. Всичко, което се изисква, е да се духне в перитонеума - пространството между гениталиите и ануса, където отвътре Кундалини очаква да бъде пробудена.) Жрецът тогава завършва инвокацията с литанията на еоните:

През първия еон, аз бях Великият Дух
През втория еон, Хората ме знаеха като
Рогатия Бог,
Пангенитор Панфаге
През третия еон аз Повелителят на Мрака бях,
Дявол-Сатана.
През четвъртия еон, Хората не ме познават, защото Скритият
съм Аз.
През този нов еон като Бафомет ви се явявам.
Богът преди всички богове и до края на Земята
аз ще издържа.


Като Бафомет жрецът сега взима всяка материална база, която е била използвана като фокус за ритуала, и я освещава за целта на ритуала чрез каквито средства бога в него пожелае, може би чрез говор, чрез жест или чрез някакви ненадейни средства. Клетвата маркира кулминацията на ритуала. Държейки високо материалната база, жрецът и всички участници потвърждават:

"Това Е Моята Воля"

Ако базата е причастие, тогава то се консумира. Ако е сигил, се унищожава или скрива, докато един осветен обект, се покрива и скрива за по-късна употреба.
Закриването може да изисква екзорсизъм на жреца, ако трансът или обсебването бъдат дълбоки. Всякакви символи и атрибути на Бафомет се отстраняват и се начертава една изправена пентаграма върху жреца. Прави се едно обилно измиване на лицето му със студена вода и се зове с обикновеното му име, докато отговори. Един финален прогонващ ритуал закрива ритуала.


by Peter Carroll
Аватар
Wizard
Администратор
 
Мнения: 1263
Регистриран на: 09 Юни 2005, 21:47
Местоположение: Stonehange

Мнениеот Wizard » 03 Мар 2005, 14:48

ПОСВЕЩЕНИЕ

Никога не може да се извършва посвещение по някаква установена формула. Няма и двама кандидати, които да са със съвсем еднакви потребности, способности и недостатъци. Всеки орден, който се опитва да пос-зещава по някаква установена формула, показва очевидна липса на усет и въображение. Самото съществуване може да се счита за едно непрекъснато посвещение, прекъсвано от време навреме от смърт и прераждане, които от своя страна притежават голям посветителен потенциал. След определено ниво, магьосникът ще започне умишлено'да търси своите собствени посветителни преживявания или може да почувства как нещо вътре в него самия го тласка към тези преживявания. Няма определен маршрут, по който човек може да мине и да стане автоматично адепт или магистър. Има твърде много променливи величини в съществуването, за да направят възможно едно просто уравнение.
Когато един ученик или неофит доближава пазителите на едно организирано тяло на окултното знание, от него ще се иска да мине през някаква форма на посвещение, ако издържи един начален период на обучение и оценка. Операция от този вид не би трябвало никога да се повтаря на едно така наречено по-високо ниво. Ако адептите на един орден не са способни да се удовлетворят напълно от кандидата и да му се доверят напълно, тогава те нямат работа като посветители. Ордени вътре в ордените, съществуват само за да фабрикуватйерархия заради самата йерархия.
Официалното посвещение трябва да съдържа всички елементи, които следват:
Изпитание - за да изпита силата на духа и предаността към Ордена и за да се изпитат различни способности, които Орденът може да изисква.
Упълномощаване - с определени тайни, сили и знание, които са притежание на Ордена.
Въвеждане в Ордена - което може да изисква някакви задължения и секретност от кандидата.
Неочакваното - Орденът би трябвало да е способен да нагласи някакво събитие, което доста да изненада кандидата, да опровергае неговите очаквания и да го накара да мисли или да действа по начин, който е напълно различен от нормалното му поведение. Грубата шега в много отношения е вечният компонент на посветителните ритуали и е едно отражение на всеобщата космическа шега, която ни се изиграва постоянно през всички наши отделни съществувания. През миналите еони това преживяване обикновено било доставяно посредством.някакъв вид имитиране на смърт и прераждане. Това има много разновидности - може да се използват хипноза, халюциногени и временно докарване до пълна уязвимост. Ужас, физически лишения или екстатична възбуда, водещи до колапс, би трябвало да се използват все пак с известна предпазливост.
Могат също да се поставят изпитания за проверяване на специфични способности, такива като способността за гадаене. На кандидата може да се връчи един предмет и да се поиска от него да разкаже историята му. Или пък може да се поиска от него да начертае въображаема пентаграма с достатъчно сила, за да стане видима и за другите присъстващи.
Тъй като не е нито желателно, нито възможно да се дава точна посветителна формула, по-долу е дадено едно обобщение на някои от главните методи. Първо, някои примери за Изпитания:
Посветително пътешествие. Кандидатът се изпраща или завежда на пътешествие, може би през гора нощем или дори през многолюден град. В различни моменти той бива срещан и предизвикан от различни пазители или лица, които той не би разпознал като пазители. Всеки ще има някакво изискване от него, което той ще трябва да задоволи, преди да е преминал към следващия етап.
Охраняване на място. Кандидатът се оставя на едно място, което той да не напуска под страх от провал. Това може да е дърво в гората или дори стълб на лампа на обществено място. Инсценират се различни преживявания, които да го накарат да се конфронтира със своите страхове и желания, за да го изкушат да напусне своя пост.
Магическа Защита. Начертава се кръг на земята около кандидата. Всички служители на ордена стоят извън кръга. Никой не може да престъпи кръга и никакъв предмет, който е физическо оръжие, не може да премине през него. Няма други правила. Битката завършва, ако кандидатът се предаде или когато ръководещият служител е удовлетворен.
Второ, някои примери за упълномощаване: Кандидатът може да бъде подготвен чрез постене, медитация и, ако е необходимо, чрез различни еликсири и след това да му бъдат показани определени сили и същества, които служителите на Ордена могат да призоват. Или пък кандидатът може да бъде доведен до транс и воден през поредица от видения. Може също да се изпълняват групови ритуали, предназначени да предизвикат екзалтирани или алтернативни състояния на съзнанието. Кандидатът може да бъде научен на определени техники или да му се даде някакъв инструмент, който е осветен за негова лична употреба.
Въвеждащата фаза в едно посвещение осведомява кандидата за онези изисквания на Ордена, които касаят секретността. Може да се дадат в залог кръв, изрезки от нокти, плюнка и мярката (връв с точната дължина на кандидата от главата до петите).
За това от какво би могла да се състои Неочакваната част на един посветителен ритуал, аз не ще кажа нищо повече. Докато по-голямата част от ритуала е изпитване на магическите и организационните способности на Ордена, нагласяването на неочакваното е изпитване на творческите способности на Ордена.

by Peter Carroll
Аватар
Wizard
Администратор
 
Мнения: 1263
Регистриран на: 09 Юни 2005, 21:47
Местоположение: Stonehange

Мнениеот Wizard » 03 Мар 2005, 14:59

ЕКЗОРСИЗЪМ

Има два вида екзорсизъм - екзорсизъм на места или предмети и екзорсизъм на хора. Възможен е и трети вид - екзорсизъм на животни, но той се среща рядко и едва ли си струва да се опитва, тъй като така или иначе е изключително труден. Екзорсизмът на хора не означава непременно, че някакво външно същество е завладяло ума на кандидата. Напълно сме способни да изфабрикуваме наши собствени демони заради лоши навици на ума или в отговор на специфични форми на стрес. Предприемането на екзорсизъм си струва само като лечение от лудост, по-специално, ако пациентът се оплаква от някакъв вид нападение от явно независимо същество. Освен това има вероятност за успех само ако обсебването е започнало сравнително скоро. Както вещерските лечители казват, на човек с лоша душа - случай на дълготрайна лудост, не може да се помогне.
Конвенционалната религиозна форма на екзорсизъм се стреми да замени една мания с друга, по-голяма и по-могъща. Това включва призоваването на един бог, който да прогони демона. То може да подейства само ако кандидатът е принуден да почита или да се страхува от бога. Екзорсистът трябва да инвокира и до известна степен действително да олицетвори бога на кандидата, използвайки всички символични думи, действия и атрибути, свързани с него. Тогава той трябва да заповяда на кандидата да изостави манията си, ако е необходимо по съвсем насилствен начин. Може да се окаже полезно, ако екзорсистът демонстрира действително премахване на демона. В такъв случай често се използва някаква форма на символичен трик.
Психиатричните методи за лечение на душевноболни са все още невероятно примитивни. Повечето са базирани върху техники на примамване и заплашване. Терапията с примамване се състои в това да бъдете колкото се може по-мили и търпеливи с пациента и понякога това се оказва ефикасно, особено ако се практикува по-продължител но. Терапията със заплашване произлиза от средновековната практика на изтръгване на демоните от хората. В днешните цивилизовани времена тя обикновено се практикува с електричество, скалпел или спринцовка. Ефикасността й е съмнителна.
Техниките на свободния стил шаманизъм предлагат една алтернатива на религиозните и психиатричните методи. Вместо да инвокира бога на кандидата, екзорсистът инвокира и олицетворява неговия демон. Този подход може да се окаже особено полезен при нерелигиозен кандидат. След известно време наблюдаване на кандидата, екзорсистът го отвежда на някакво сигурно място и се уверява, че той е изцяло на негово разположение. Тогава екзорсистът превежда кандидата през една обиколка на личния му ад. Могат да се кадят неприятни остри миризми - могат да се използват злокобни светлини и пушеци. Екзорсистът се държи зловещо и заплашително, отразявайки всички особености, които е показал кандидата. Всъщност екзорсистът ужасява кандидата, довеждайки го обратно до нормално състояние, като му показва докъде е стигнал и докъде евентуално още може да стигне.
Гностичните техники, което ще рече, изпадането в интензивен, възбуждащ ума екстаз, или от друга страна, в пълен медитативен покой, са ефикасни при екзорсизма на хора. И в двете състояния умът става свръхподатлив на внушение, което обяснява и използването им при промивките на мозъка. И така много форми на обсебване съдържат сексуален или травматичен елемент. Умствената енергия, свързана със сексуална възбуда или травматични преживявания, често може да се отклони и да започне да подхранва една мания докато прерастне в едно независимо същество или да привлече едно независимо същество; Това всъщност е един от най-лесните методи, чрез които магьосникът може да породи своите собствени съюзни духове, елементали и демони. Само чрез завръщане на едно подобно ниво на умствена възбуда, посредством различни физиологичес-ки средства, такива форми-на обсебване и вманиячаване могат да бъдат предизвикани и прогонени. В такъв случай ритуалът се състои от превеждането на кандидата през един голям катарзис, през който съзнанието му може да бъде препрограмирано, за да отхвърли натрапващото се същество, което се е било оформило.
Екзорсизмът на места и предмети бива два вида. Първият е симулация, изпълнена в присъствието на лица, които сами по себе си се нуждаят от екзорсизъм, но които са неспособни да приемат този факт. Вероятно е екзорсистът да бъде повикан в ситуации, в които е очевидно, че проблемът се намира в обитателите на мястото, а не в самото място, както те твърдят. В този случай екзорсизмът се изпълнява в тяхно присъствие, като в действителност те са обектът на въздействието. Екзорсистът ще трябва да се престори, че се справя със самото място и би трябвало да поиска потърпевшите да му съдействат. Тъй като те вече са дали външен израз на маниакалната или обсебващата сила въображаемо или понякога обективно (като в случая с полтъргайсти и т.н.),, следващият логически ход е да добият контрол над нея.
Ако има обективни психични явления, такива като материал из ации, шумове, резки спадове в температурата или бясно местене на предмети, екзорсистът не би трябвало веднага да си прави заключение за присъствието на изцяло свръхчовешки същества. Хората са напълно способни да предизвикват такива явления без да съзнават, че го правят.
Ако обаче, магьосникът се е убедил, че някое място или предмет е обладано от психична енергия или същество, тогава му се предоставя една голяма възможност/ Вместо за прогонване, той може да помисли за завладяване. Общо взето духовете могат да бъдат подчинени от всичко със структура от висок порядък и с ниска степен на ентропия - фокусираната човешка воля, намагнети-зираното желязо, кристалите и до известна степен много чистата вода са най-често използваните средства.
Магьосникът обикновено започва да дебне съществото като му осигурява някаква база за проявление. Осланяйки се на своите ясновидски способности, той може да използва тъмнината, пушек от тамян или халю-циногени, за да добие впечатление за това, с което си има работа. Следва един ритуал за залавяне, който се съсредоточава в използването на капани за духове, от които несравнимо най-ефикасни са кристалите. Солните кристали често се използват повече или по-малко несъзнателно в религиозните ритуали, но шаманите по цял свят предпочитат далеч по-стабилни кристали, особено кварц. Между другото, обикновената сол е толкова добра в прихващането на различни частици случайни психични отломки от ниско ниво, че много вещици и мистици отказват да я консумират. Така или иначе консумирането на сурова сол е до известна степен вредна за физическото здраве.
Съществата могат да бъдат залавяни чрез забиването на кристали в заетото от духа пространство, ако такова може да бъде определено. Принуждаването чрез силно концентрирана човешка воля, подпомогната от бодвания и удари с остри и намагнетизирани желязни инструменти, може да се окаже ефикасно, особено ако цялата операция е съсредоточена в ритуал.
Прогонването може да се изпълни чрез просто принуждаване на съществото да напусне или пък след залавянето. Макар и съвсем просто, водата е доста аномално вещество. На молекулярно ниво тя не е с изцяло хомогенен или произволен строеж, а притежава определена деликатна структура, която е силно чувствителна спрямо топлина, радиация и психично влияние. Тя възприема лесно психичния заряд, но и лесно го разсейва. Затова в прогонващите ритуали заредените солни кристали обикновено се разтварят във вода за няколко дни. Друга разновидност на директно прогонване е да се зареди една проба вода и просто да се плисне в близост до съществото, за да го дезинтегрира.
Магьосникът може да попадне на същества, които са психични отломки от умрели хора. Ако те все още притежават някаква степен на съгласуваност, той може да прибегне до различни форми на миросване, както е дадено в следващия раздел.


by Peter Carroll
Аватар
Wizard
Администратор
 
Мнения: 1263
Регистриран на: 09 Юни 2005, 21:47
Местоположение: Stonehange

Мнениеот Wizard » 03 Мар 2005, 15:25

ПОСЛЕДНО ПРИЧАСТИЕ


Органичните сили, които довеждат едно същество до физическо съществуване, са тези, които неизбежно ще го изведат от него по-късно. Нито е възможно, нито е желателно да се предотврати това събитие, в края на краищата. Смъртта е предпоставка за живота. Без смъртта човешкият живот не би бил повече човешки. Смъртта може да бъде голямо посвещение или случайна катастрофа, в която плодовете на една цяла инкарнация биват напълно пропилени.
Три части от едно същество трябва да се имат предвид при смъртта: неговата Киа, неговото етерично тяло и неговото физическо тяло. Последното ще се разложи бързо в зависимост от противните суеверия, които ограждат мястото му в една специфична култура. Само религии, които наистина се страхуват от смъртта, са измислили такива отвратителни обичаи като погребването в запечатани кутии или балсамирането. В обикновения ход на събитията етеричното тяло ще започне да се разпада с разлагането на физическото тяло. Това етерично тяло, известно понякога като душа, съдържа един образ на тялото и някои от неговите най-силни спомени. Ако смъртта настъпи по един силно емоционално зареден начин, етеричното тяло може да съдържа също спомен и.за това преживяване. Разпадащото се етерично тяло понякога предизвиква всякакви полурелигиозни преживявяния при умирането - всеки може за малко да посети рая или ада според своите очаквания. Етеричното тяло може да се появи като призрак и части от него могат да се прикачат към места или обекти и по-рядко към други хора. Общо взето обаче, то обикновено се разпада в етеричния фон след няколко дена. Киа е предопределена да бъде погълната в общия резерв на жизнената енергия на този свят, който ни е известен като Бафомет. За мистика това преживяване е Сливането с Бога. За чародея това означава да бъде погълнат от Дявола и той умишлено се стреми да го избегне. Магьосникът, от друга страна, може добре да размисли дала желае да запази индивидуалното си съзнание, или не. Поглъщането в Бафомет взривява Киа на безкрайно малки частици, от които евентуално ще се образуват нови Киа, за да обитават в нови същества. Чрез магически средства е възможно да се накара Киа да се превъплъти изцяло без да губи интегритета си. Такава реинкар-нация ще бъде безсъзнателна и спомените няма да се запазят. Други техники позволяват на Киа да пренесе някакъв етер със себе си, в който случай някои от главните уроци и спомени от една инкарнация може да се съхранят за следващата.
Магьосникът трябва да реши за себе си какъв курс на действие ще предприеме за собствената си душа. Когато присъства на смъртта на някое същество или малко след нея, магьосникът има възможността да помогне като психопомп - водачът на душите през другия свят.
На умиращите може да се дават устни указания и насърчения, но в случай, че са в кома или вече са мъртви, или принадлежат към други раси или видове, магьосникът ще трябва да се осланя само на телепатична визулизация, за да предаде посланието си. Съществените положения, които могат да се изложат във някаква разбираема за кандидата форма са тези:Бъди без страх, когато започне великата метаморфоза.
Илюзорни са всички фантастични и ужасяващи видения - смей им се и ги отхвърляй - сега те не могат да ти направят нищо, върви отвъд.
Ще стигнеш до тайната на твоето същество, която може да изглежда като ослепителен блясък или страховит мрак, или като двете едновременно и нещо повече.
Твой е изборът дали да се слееш с този извор, ако така желаеш. Твой е избора дали да останеш отделен, ако така желаеш вместо това.
Прави каквото искаш.
Ако ще останеш отделен, тогава трябва да потърсиш нов живот.
Като търсиш прераждане, стреми се към еманациите на любовта, жизнеността и интелекта - където има сила и свобода.


by Peter Carroll
Аватар
Wizard
Администратор
 
Мнения: 1263
Регистриран на: 09 Юни 2005, 21:47
Местоположение: Stonehange

Мнениеот Wizard » 03 Мар 2005, 15:50

РЪКОПОЛАГАНЕ


Магически жрец, отделно от адепта, е този, който е способен да дава причастия, да ръководи посветителни ритуали, екзорсизъм, последно причастие, Месата и да разговаря мъдро на тема мистицизъм и магия с всеки, който се интересува от тези неща. Повечето адепти трябва да са способни да действат като жреци, освен ако не следват някакъв специален самостоятелен път. Посветените ще открият, че придобиването на способностите на магически жрец спомага за прогреса им към адептство.
Ръкополагането не е някакво пасивно одобрение, а признание на определени демонстративни способности от равните по ранг на кандидата. Орденът признава за ръкоположени жреци на Хаоса тези, които могат да демонстрират следните способности:
Ръководене на Месата на Хаоса за инвокация, омагьосване и освещаване.
Изпълняване на екзорсизъм на места и хора с резултат.
Даване на последно причастие на някое същество, чиято кончина несъмнено не е била предизвикана за тази цел.
Измисляне и изпълняване на посвещение в качеството на главен служител.
Направа и употреба на магически оръжия.
Психическа способност за омагьосване и гадаене посредством всякакъв предпочитан метод.
Способност да се изпада волево поне в едно алтернативно състояние на съзнанието или гнозис.
Способност да се разговаря надълго и нашироко, убедително и с авторитет на магически и мистич-
Ни теми.
Известно време тези способности трябва да се изпитват, но след едно задоволително постижение, кандидатът преминава към съответния Ритуал на Ръкополагане. За тази цел той изпълнява Месата на Хаоса за свое собствено магическо вдъхновение и за да освети жреческите си инструменти. Колкото е възможно повече негови приближени служители от Ордена би трябвало да присъстват, за да допринесат със силите си за ритуала.



by Peter Carroll
Аватар
Wizard
Администратор
 
Мнения: 1263
Регистриран на: 09 Юни 2005, 21:47
Местоположение: Stonehange

Мнениеот Cord » 31 Мар 2005, 18:58

Аз съм майстор Ексорсист
ето един мн хубав начин за екзорсизъм
намирате си обладан човек
зимате кръст
и бутилка с светена вода
клатите бутилката размахвате кръста и викате
"О,изчадие,махни се от там,излез от душата на това невинно създание,Върни се от там кадето си дошло,или ще изпиташ божия гняв!" тук там можете да вмъкнете некое цитатче библейско,за да го изплашите сатаната
"Той улови змея, старовременната змия, която е дявол и сатана, и го върза за хиляда години" ,"Из устата Му излизаше остър меч, за да порази с него народите; и Той ще ги управлява с желязна тояга и ще стъпче лина на лютия гняв на Бога Всемогъщий" "ЗА БОГА УМРИ ИЗЧАДИЕ" и по ето ритуала е готов,и човека си е човек
Аватар
Cord
MagicGateBg Наблюдател
 
Мнения: 15
Регистриран на: 21 Дек 2004, 19:50

Мнениеот ChaoS » 19 Май 2005, 18:31

А какво става, ако демонът не е християнски?
(вица с вампира:"Аз съм атеист."- и захапва.)
!RorriM EhT KaerB
Аватар
ChaoS
MagicGateBg Фен
 
Мнения: 709
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:38
Местоположение: WhereveR I MaY RoaM


Назад към Хаос магия

  • Виж новите мнения
  • Виж темите без отговор
  • Кой е на линия
  • Общо на линия са 8 потребители :: 0 регистрирани0 скрити и 8 гости (Информацията се обновява на всеки 2 минути)
  • На 25 Апр 2024, 19:08 е имало общо 565 посетители наведнъж.
  • Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта