Соломон

Всеки, който за първи път се сблъсква с Oкултното знание и Mагическите практики, да пише само в тази част на форума!

Модератор: Cath

Назад към За Начинаещи

Мнениеот kimbo » 12 Май 2011, 21:20

Здравейте, аз съм начинаещ, искам да ви помоля за нещо.

Принципно много ме вълнува историята и по точно древните цивилизации това ми е нещо като хоби и от едно 8 9 години се интересувам от древни езици, култури.. практики и божества.

Мисля че доста неща знам и мога да споделя но никога не съм се запознавал с МАГИЯТА, която е присъствала и присъства от както свят светува във всички култури.

Много съм впечатлен не е точната дума, много ми е интересен Соломон.. всеки от вас знае кои е.

Лично мое мнение е че Соломон може би е бил един от най просветените живели на нашата планета.

Искам да ви помоля ако знаете, кой книги си заслуважа да се прочетат.. може като Електрони издания може и хартиен носител.

Искам да вникна по дълбоко и да се запозная с практиките ползвани от Соломон както и всичко свързано с него. Говоря разбира се Ритуали, Заклинания, Печатите всеки ги знае.

Казвам го това защото искам сериозно истинско четиво и не само четиво искам да се запозная с МАГИЯТА на СОЛОМОН не ме разбирайте погрешно не искам книга да чета къде е роден, къде е живял като приказки и колко могъщ е бил, това го знае всяко дете и е запознато с тази информация.

Благодаря Предварително.
Аватар
kimbo
MagicGateBg Наблюдател
 
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Сеп 2010, 19:25

Мнениеот kimbo » 12 Май 2011, 22:53

Забравих да кажа.

Искам да направя някой от печатите на Соломон но ми трябва малко повече информация.

Знам че за печатите на слънцето би трябвало да се изработят от Злато също така да се съобрази с слънце стоенето и прочие час минути и да се зареди.

Тук идва въпроса някой има ли идея от къде мога да прочета тази информация, защото искам да направя печатите който ме интересуват по начина по който би трябвало да се изработят и заредят.