Модератор: Nemezius
avanabil написа:Да, при ангелите няма печати. Единственото, което съм срещала е комбинация от символи, които катализират до известна степен процеса на призоваване, но това съвсем не е печат, личен подпис или каквото и да е друго, определящо ангела. А желанията, които отправяме към тях понякога не се изпълняват във вида, искан от хората - най-често се получава така, че в резултат на призоваването се постига изместване на възприятието, по отношение на проблема, заради който е призован ангела [/b]
nick написа:егати глупости,
явно нищо не знаеш за призоваване / кой го измисл това "викане"/ и
никога не си призовавала явно ангел, да не говорим за демон
всички си имат печати и имена за призоваване.
вземете и прочетете правилните книги и спрете да приказвате глупости
FireSun's Viking написа:http://www.geocities.com/nisetar/sigils.html
Подкрепям поста на Ник!
avanabil написа:
И все пак ако се използва друг от начините за създаване на сигли, тогава би трябвало да се получат и други печати. Да не намесваме демонологията, където такива метаморфози са абсурдни.
rain написа:Ако изходим от средновековните гримуари и магически трудове ще видим, че много от ангелските същества и дори самите архангели
си имат свои сигли или печати, това са знаци които са останали непроменени и до днес. За което предполагам avanabil не се е досетила.
Но ангелите определено не са 72. Във връзка с това обаче, avanabil говори за 72-то ангела на шхемхамфораш, тъй като на всеки гоетичен дух
отговаря и по един ангел и те си имат своята сфера на дейност и специално разположение. За тях си има определени методи на призоваване.
Отделно в съвременната церемониалана магия са създадени множество ангелски сигли с ламена на кръста и розата (пример: първата страницата която Firesun даде).
Също така съществуват и вече споменатите магически азбуки с помощта на които може да се свързва с ангелите: малахим, тиванската, преминаване на реката и т.н.
В арабския мистицизъм пък е пълно с молитви и начини за комуникиране с различни ангели и дори за свързване с ангела хранител, което е една от целите на магическото
обучение на запад. Работата с ангели също така е широко застъпена в кабалистичните традиции и работата с дървото на живота.
Колкото до книгата на Дейвид Годард, определено си е позволил да импровизира и промени някои неща, като се приемат за грешки,
поради което си е спечелил и доста отрицателни отзиви в средите на западните практикуващи. Като цяло обаче, всичко е формулирано така че да бъде лесно разбираемо и достъпно за широката
аудитория, защото както знаем, малцина биха могли да си позволят една напълно оборудвана храмова обстановка и цялата сложна подготовка за подобни призоваващи операции.
А за който е решил да се занимава по-сериозно и задълбочено с тази материя, за това вече си има съответните техники и ритуали в различните трудове и магически традиции.